Tamo gdje me put vodi


Vad skönt det har varit med en lugn helg.
Förutom att jag jobbat har jag bara umgåtts med nära och kära. Och så planerades en utomlandsresa för fullt i slutet av maj för mig och Sejla. Gött! Precis lagom innan allt sommarjobbande med 10 timmars pass 6 dagar i veckan börjar. FUJ! Sen i augusti när man slitit ihjäl sig en hela sommaren blir det förhoppningsvis en resa till Ibiza med tjejerna. Men det är ett bra tag fram till dess. Först ska första resan planeras. Ska bli så jävla kul att äntligen åka från detta jävla land. Har spenderat för många somrar här så det är nog dags. Den största anledningen till att jag inte åkt någonstans är min extremt jobbiga flygrädsla. Börjar grina så fort jag tänker på flyg haha. Men ett par veckors kognitiv beteendeterapi ska hjälpa har jag läst, så det är vad jag också ska syssla med i sommar. Så förhoppningsvis försvinner flygrädslan, lite i alla fall, så jag vågar sätta min fot på flyget för en gångs skull. Haha.

Och på fredag blir det ett kärt återseende från Skåne. Syrran min kommer och stannar en hel vecka hos mig. Så det blir grill oh fest nästa fredag. Längtar! har inte träffat syrran på över två månader.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hjälp till du med=)

Du kan göra en förändring, gå in på sidan

http://www.namninsamling.se/index.php?sida=2&nid=3201

2009-04-12 @ 23:43:39
Postat av: syrran

ska bli så kuuuul!!!=))) älskar dig!!!PUSAAA

2009-04-13 @ 03:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0