Suncana strana ulice

Har varit ute och njutit av det fina vädret hela dagen! Jag, Maida, Selma och Tarik tog en runda på stan, men alla uteserveringar var fulla, så vi bestämde oss för att dra till sjön istället. Och herregud vad skönt det var. Vi fick dom bästa platserna i stan, som Maida sa :). Vi satt där ute i flera timmar innan vi åkte hem till Maida och Tarik lagade mat till oss. Åt oss proppmätta och spelade När & Fjärran efteråt. Jag vann... hö hö.
Nä nu är jag hemma och ska ta en lång dusch och sedan får jag se vad lördagkvällen bjuder på. Ingen fest i alla fall, jobb imorgon. Men det är bara skönt. Minns inte sist jag var hemma en hel helg.




Kommentarer
Postat av: syrran

ohhh va mysssiiiigt!!

2009-04-12 @ 02:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0