State of Play

Då var det dags för en ny vecka. Fick besök av Emina och Kata idag. Vi satt hemma hos mig i timmar och pratade om allt och inget. Alltid kul. När tjejerna sedan stack blev det en kort vila innan jag blev upphämtad av Sejla och vi gick på bio. Jag fick nämligen ta med mig en vän för att gå på smygpremiären av filmen State of Play som har biopremiär 1 maj. Och det är verkligen en film jag rekommenderar starkt. Den är så jävla bra och spännande. Så medans jag är i på semester och förhoppningsvis njuter för fullt i Warszawa så tycker jag ni alla ska gå och se filmen! Den har som sagt premiär 1:a maj.

Efter biot blev det en snabb tripp till Donken (nej jag syndade inte) och nu är jag hemma. Tänkte sätta igång med packandet. Att jag alltid ska göra allt i sista stund. Måste packa klart ikväll, för imorgon åker jag till Maida och sover över där, sedan så åker vi till Malmö på onsdag och sover över hos Selma, för att sedan gå upp skiiiiittidigt för att ta oss in till Kastrup och ako Bog da landar vi i Warszawa kl 12 på torsdag. Oh, som jag längtar! Samtidigt som jag är livrädd för flygresan. Det är det enda jag pratar om, hur livrädd jag är, så mina vänner är minst sagt trötta på mig vid det här laget.

Nej, dags för packning..








Kommentarer
Postat av: Senija

I´m back gumman :)

2009-04-27 @ 23:56:40
URL: http://penccii.blogg.se/
Postat av: aida

va kuuuuuuul!=)

2009-04-28 @ 00:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0