Radnici trece smjene


Vaknade i morse av att att alarmet gick igång.
Hela lägenheten skakade kändes det som, så högt tjöt det! Jag fick ju fan panik! Tänk er att ni ligger och sover och helt plötsligt går alarmet igång. Blev livrädd, trodde det brann hemma hos mig, men det gjorde det inte. Så jag sprang ut för att se om det brann i huset, men nej. Falskt alarmt. Jävligt konstigt var det i alla fall, kan alarm ens gå igång så där utan anledning?

Dagen har varit rätt lugn. Mot kvällen var jag hemma hos Maida och planerade lite inför resan. Sedan när jag kom hem fick jag besök av Ana och Sejla, dom gick precis hem. Vi har suttit och planerat och pratat om våra nya tatueringar som vi alla tre ska göra snart. Kommer bli så snyggt! Längtar verkligen.

Nä, om man skulle ta och diska Mount Everest här hemma...

Kommentarer
Postat av: Atena

Haha mount everest känner jag igen :P .. har inte sett till det sen jag flyttade hem haha (A)

2009-04-22 @ 22:14:21
URL: http://feereshte.blogg.se/
Postat av: A D I S A

Atena: Hahaha, ja det var från dig jag fick uttrycket..så klockrent! :) hahah kan tänka mig att mount everest inte finns hemma ... morsan tar hand om det :) kom gärna hem till mig om du saknat berget=)

2009-04-23 @ 11:38:43
URL: http://adisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0