Next stop Poland

Det blev ingen utgång ikväll. Ändrade planer.
Men dagen var kul. Det blev en fika med Sejla och Beth och sedan stack jag och Sejla upp till Campus där vi grillade och spelade spel hela dagen. Det var så kul! Man kan ju inte ha annat än kul med 15 andra tjejer.
Sen åkte vi och hämtade min syster och resten av kvällen spenderades hemma hos mig tillsammans med Maida som också kom över.

Och vet ni vad, jag fick ta ledigt från jobbet. Älskar min underbara chef. Hon ville verkligen att jag skulle åka iväg och tyckte jag förtjänade det. Så nu är allt fixat! Idag var jag och förnyade mitt pass och resan till Warszawa bokades. Så om mindre än 2 veckor sitter vi på flyget och avnjuter sedan 4 dagar i Polen. Jag kan inte riktigt längta till resan förän vi har landat. För jag har sån extrem flygrädsla. Jag har t.o.m kollat upp var det är säkrast att sitta på ett flygplan, hur ett flygplan är uppbygt och kollat på all statistik. Så nu är jag expert på flygplan :). Med handen på hjärtat vet jag på fullaste allvar inte ens hur jag kommer klara av det. Men som tur är fick jag lugnande medel utskrivna så det hjälper väl hoppas jag, fastän jag blev avrådd från att ta dom, då flygresan bara tar 1½ timme, och jag kommer bara känna mig trött och dåsig när vi väl landar och inte orka med något, för tabletterna är starka och avsedda för långa resor. Men det skiter jag i... :)

Nej nu ska jag sova, ska upp och jboba om 4 timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0