Ne mogu ti reci sta je tuga

För ett par dagar sen hörde jag för första gången den här låten, Ne mogu ti reci sta je tuga med Hari Mata Hari och Nina Badric. Jag kan inte minnas att jag någonsin hört en bättre ballad. Den är så jävla underbar!

Det var meningen att Hari själv skulle sjunga låten, men just den dagen då han höll på att spela in låten råkade Nina Badric befinna sig där i studion och när hon fick höra hans nya låt bad hon honom om att få vara med och sjunga den. Och nu gör dom det. Och dessutom var det egentligen meningen att denna låten skulle vara Bosniens bidrag till Eurovision Song Contest. Alla trodde att den skulle hamna bland dom tre bästa låtarna, precis som Haris senaste bidrag, Lejla. Men i sista stund ville Hari inte vara med, för det skulle innebära att han inte fick promota låten själv ifall den skulle med på ESC så han hoppade av. Tråkigt som fan, för den här låten är så mycket bättre än årets bidrag!

Oh, i love it!

Kommentarer
Postat av: magggzaa

jag älskar den också :D

2009-04-21 @ 16:25:47
URL: http://missmagzi.blogg.se/
Postat av: syrran

den e sååååååå braaaaaa

2009-04-21 @ 20:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0