Mirises na divlje jagode


Idag var ju sista dagen till att söka kurser till hösten. Så nu har jag gjort det. Fortsätter självklart på mina Balkankurser på B och C-nivå. Och så har jag sökt 3 andra kurser, nämligen turkiska, kriminologi och så en kurs som jag inte minns namnet på men det handlar om Mellanöstern & Terrorism. Verkar vara hur intressant som helst. Så det blir en tuff höst, blir väl en 45 hp sammanlagt, så jag får väl se hur mycket jag orkar med. Vill ju läsa alla, men balkankurserna och kriminologin ska jag prioritera i värsta fall.

Annars har jag bara umgåtts med vänner dessa dagar. Sejla har hängt hos mig 24/7 och även Emina kom på besök igårkväll och berättade om sin roliga semester i Bosnien. Lyckost henne.

Gud vilket sug jag fick efter jordgubbar nu då. Jag skulle kunna döda för en liter jordgubbar. Ska fan ta och köpa det imorgon. Undrar var man kan göra det?

Kommentarer
Postat av: amila

Mujo guli jabuke i jede sjemenke...

Suljo: Zašto jedeš sjemenke?

Mujo: Zato što čovjek od njih postaje pametniji.

Suljo: Daj i meni jednu.

Mujo: Može, deset eura.

Nešto kasnije...

Suljo: Baš sam budala! Za te pare sam mogao kupiti deset kila

jabuka!

Mujo: Eto vidiš, vec djeluje











Dere se Suljo preko ulice:

- Mujo - voliš li ti seks utroje?

- Volim!!!

- Pa požuri onda kuci, možda stigneš...



2009-04-15 @ 20:49:53
URL: http://alima.blogg.se/
Postat av: amila

Mujo guli jabuke i jede sjemenke...

Suljo: Zašto jedeš sjemenke?

Mujo: Zato što čovjek od njih postaje pametniji.

Suljo: Daj i meni jednu.

Mujo: Može, deset eura.

Nešto kasnije...

Suljo: Baš sam budala! Za te pare sam mogao kupiti deset kila

jabuka!

Mujo: Eto vidiš, vec djeluje











Dere se Suljo preko ulice:

- Mujo - voliš li ti seks utroje?

- Volim!!!

- Pa požuri onda kuci, možda stigneš...



2009-04-15 @ 20:50:52
URL: http://alima.blogg.se/
Postat av: Emina=)

Haha jordgubbar...har du feber? Zar ti nije dosta jagoda..:P

2009-04-16 @ 00:39:44
URL: http://eemina.blogg.se/
Postat av: A D I S A

Alima: hahahahaah jesi luda! den första knäcker! :)



Emina: Ma ne pitaj.. ne znam ni ja haha

2009-04-16 @ 01:16:36
URL: http://adisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0