J.M

Ja, välkomna till min nya design då! Denna är dock bara tillfällig. Enkel men söt design tills jag orkat ta tag i att fixa en ny. Så den får duga än så länge. Har suttit och pysslat med den i en timme nu. Och fortfarande har jag samma problem som innan, mina miniatyrbilder går ju inte att klicka upp. Hoppades på att det problemet skulle försvinna med den gamla designen, men nej problemet kvarstår. Oh jävla skit!

Jag ger upp. Ska lägga mig i sängen och inviga den tredje säsongen av Nip/Tuck.
Det har varit en lång dag.
Love love love. ♥






Kommentarer
Postat av: vesna - in china

snyggt=))

2009-04-23 @ 06:52:44
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: Mia

hahahaha yes... jobbiga tanter



nu ska du få höra på jobbig tanter prolazim ja prije 2 sedmice ovde i sjedi mama od cure sto je isla samnom u skolu i njena komsinica (radio mileva ih ja zovem) i ja imam slusalice usima ali nisam upalila muziku i kaze ova jedna "aaa to je jasina mala, nije se jos udala" ova druga joj kaze "nije nije, vidila sam ja nju u gradu neki dan sa nekim momkom se poljubila sram je bilo, svedjanin jos" kaze ova drgua (jag kunde inte tro mina öron) "aaa da sam joj ja mater ja bi joj degenek dala kurva se okolo" hahahahahahahahahaha.. ono come on... eto mi ljepote :)

hahahaha ska skriva en bok :D

peace

2009-04-23 @ 12:24:40
URL: http://metrobloggen.se/miiia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0