Ikki Vikki Rikki

 
  • Klockan är drygt tre på natten och här sitter jag och bloggar. Har så jävla ont i magen så jag tror jag magen spricker snart.
     
  •  Idag var en rolig dag. Fick först besök av Jasmina och Eminna. Vi satt hemma hos mig ett par timmar och sedan när vi släppte av Jasmina åkte jag och Emina vidare till Alvesta och umgicks med Almir, Munja och Kata. Det slutade med att vi fem bowlade i två jävla timmar. Mina fingrar har svullnat upp helt! Men det är så värt det för fy fan så kul vi hade! Det blev ju en & annan strike och jag kom 3:a. Inte illa! Almir fick ta åt sig äran för vinsten och vi ska nog inte nämna vem den 5:e och sista platsen gick till... (Munja, obecavam da necu nikome reci da si izgubio protiv 3 cure), hehe.

  • När jag sedan blev skjutsad hem fick jag återigen besök av Jasmina, denna gång kom även Arijana. Riktigt kul! Hade inte träffat henne på evigheter! Och någon gång vid midnatt åkte dom hem och sen dess har jag tittat på, okej skratta inte nu, men jag har tittat på Double Shot of Love With Ikki Twins eller vad dom nu fan heter. Helt jävla sjuk serie, så äckligt, men ändå har jag sett 5 avsnitt i rad. Haha. Har väl 3 avsntit kvar. Får se om jag pallar kolla på dom inatt för imorgon blir en lång och tidig dag så jag borde väl gå och lägga mig egentligen. Och min mage is killing me. Girlstuff...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0