Hell's Kitchen



Jag har hittat mitt nya tidsfördriv!
Syrran tvingade mig ladda ner spelet Hell's Kitchen i morse och tro det eller ej, jag sat och spelade oavbrytet i 5 timmar. Jag blev helt chockad när jag tittade på klockan och trodde att jag hade spelat i två timmar max. Tiden bara flög iväg! Men fy fan så roligt spelet är. Och chef Ramsey är lika jobbig och sträng i spelet som på tv haha. Så efter 5 timmar vid datorn kände jag att jag var tvungen och göra något annat, så jag stack iväg till gymmet och var duktig. Det var helt tomt, alla är väl hemma med sina nära & kära nu inför påsken. När firar man påsk egentligen? Är det imorgon eller är det på söndag? Noll koll.

Efter träningen fick jag besök av Sejla och vi satt ute och drack kaffe i det någorlunda fina vädret. När Sejla stack så fick jag mer besök, av Maida, så ännu mer kaffedrickande blev det där. Jag tror nog att jag druckit 6 stora koppar kaffe idag. Lycka till med att sova Adisa! Och jag som ska upp vid 5 och jobba. 

Men jag ska spela på mitt spel en stund innan jag lägger mig. Max en timme har jag sagt.

Nighty.

Kommentarer
Postat av: bohoberry.se

Missa inte vårens stora modevisning!



Vi anordnar en modevisning där vi visar upp vårmodet med kläder från butikerna i Växjö!

Carpe Diem, Salong Gränslös & Makeupstore stylar modellerna



Det äger rum på Elite Stadshotell i Växjö kl 19.00, tors 16 april

Biljetter kostar 70 kr och kan köpas på Kompaniet i växjö eller genom oss



Kom gärna innan för att mingla med drinkar + alla som kommer får en gratis goodiebag!

2009-04-11 @ 00:33:36
URL: http://bohoberry.se
Postat av: syrran

hehehe jag sa ju det, det spelet e ju så jävla roligt!!!!:)))

2009-04-11 @ 11:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0