Det här med spåkort


Sitter hos min mormor just nu. Sejla har också varit här och mormor har spått oss i kort. Något hon har sysslat med i nästan hela sitt liv. Många tror väl inte på allt som har med spådomar att göra, det gör inte jag heller egentligen, men jag blir lika chockad varje gång när min mormor spår mina vänner, för hon ser allt om ens förflutna och framtid. Det är helt sjukt att hon kan se sånt i sina spåkort. Jag menar, allt hon sa till Sejla stämmer till 100%, det är fan skrämande.

Sen spådde hon mig också, för första gången i mitt liv. Fick tjata lite, för hon har aldrig velat spå mig, men ikväll gav hon med sig och även jag blev spådd. Självklart ser hon grejer i korten som hon inte säger oavsett vem hon spår, de dåliga sakerna alltså, och det märkte jag på henne när hon spådde mig. Vi får väl se vad det är... men den stora chocken var väl ändå att hon såg ett spädbarn tillsammans med mig inom en snar framtid. Behöver ju inte betyda att barnet är mitt, men man undrar ju...

Sen sa hon också att jag kommer att gifta mig, men det kommer att dröja lääääääänge. Okej, det hade jag räknat ut själv. Har faktiskt alltid trott att jag aldrig kommer gifta mig, men ska man tro på korten så kommer jag väl ändå göra det. Fast inte på ett bra tag, så det är väl bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0