Denna underbara dag


I morse var jag så duktig så jag gjorde pita. Det fick bli min favorit, zeljanica. Och om jag får säga det själv så var den så jävla god! Ma nema, bicu dobra zena! :). Jag bjöd mina tjejer på pita också and they loved it.

Sen blev det en fika på stan med Jasmina, Sejla och Ana. Även ett besök på Systemet för inköp till morgondagens fest. Verkligen något jag ser framemot! På dagen blir det grill och på kvällen kommer syster min och sedan är det dags för förfest och utgång.

Och så till dagens höjdpunkt... Jag kanske, men bara kanske åker till Warszawa i slutet av månaden! Gud, jag kan inte beskriva hur gärna jag vill åka på den här resan. Warszawa har alltid varit så lockande och nu äntligen har jag möjligheten att åka. Allt är fixat, det enda jag behöver fixa är jobbet. Jobbar nämligen 2 av dagarna jag blir bortrest. Så imorgon så fort jag vaknar blir det ett samtal till chefen och får jag ledigt då köper jag resan direkt! Oh, vad jag ska fjäska för chefen imorgon. Haha. Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Adna

joj den Zeljanican hade man inte tackat nej till! Svaka cast diso!

2009-04-17 @ 09:46:18
Postat av: Sanela

ma ti ces biti pre dobra zena ;D den ser verkligen njamii ut ;D

2009-04-17 @ 12:42:28
URL: http://sanelaaa.blogg.se/
Postat av: bati

Oh vad gott det där ser ut att vara!

2009-04-20 @ 21:48:57
URL: http://chooco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0