Ali ipak ima cudne navike


Jag som bara skulle titta på ett avsnitt av Nip/Tuck igårkväll. Men efter det första avsnittet på säsång tre kunde jag bara inte sluta. Så ett avsnitt blev  två, två avsnitt blev tre, tre avsnitt blev fyra... ja,, ni fattar var jag vill komma? Jag tittade på 6 avsnitt på raken! Så det blev en sen kväll. Somnade någongång vid 5 tror jag. Men vaknade vid 10, så jag sov i alla fall inte bort halva dagen som tur är.

Har suttit vid datorn i tre timmar nu. Rumpan har domnat bort och axlarna värker. Har nämligen suttit och kikat runt vad Warszawa har att erbjuda och det är ju hur mycket som helst! Man skulle behöva en månad för att kunna se allt man vill se! En så jävla underbar stad det här är! Fan vad jag längtar nu! Idag är det exakt en vecka kvar tills vi åker. Någon som varit där förresten?

Nä, om man skulle ta och röja upp här lite. Får besök snart.
By the way, Det pågår konflikter i bloggvärlden lite överallt nu känns det som.
Att folk orkar bry sig? Men det är klart det är svårt att låta bli när det blir för personligt. Så interessant som det är att följa dessa konflikter överallt så har det spårat ut rejält nu. Orka...
Get over it, ni är för fan vuxna människor.

Kommentarer
Postat av: magzzza

men va, vilka konflikter? jag missar fan allt, hänger aldrig med i sånt här :D

2009-04-23 @ 20:22:34
URL: http://missmagzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0