Emina drunknade

Vi var 6 tjejer som fikade ikväll och kvällen erbjöd mycket skratt och interessanta konversationer. Hann även med ett Donken besök innan vi åkte hem.
Och imorgon är det ju lördag.... dagen som jag avskyr pga det otroligt långa passet på jobbet. Inte fan är det kul att gå upp halv 5 varenda jävla lördag. Förstår ni nu hur desperat jag är efter ett nytt jobb? Haha.

Blev inte så många bilder ikväll. Ett par stycken på mina fina tjejor bara ;


Jag tror jag skrattade i en kvart när jag såg denna inspelning. Kan det vara mer blandning av bosniska och svenska i våra konversationer? Här förklarar Jasmina om dagen då Emina drunknade på simhallen haha.


Kan väl lika gärna lägga in denna egentligen meningslösa klipp. Bara för att Jasmina ville det :)

Kommentarer
Postat av: Ilvic*

man kan inte titta på klippen :(

2008-09-20 @ 14:41:15
URL: http://guzilago.blogg.se/
Postat av: A D I S A

Ilvic: jasså?..va konstigt? det funkar ju från min data?:S

2008-09-20 @ 17:43:37
URL: http://adisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0