The Hills


Jag sov i hela 90 minuter nu.Gött. Och nu väntar det tråkiga, städa och packa.
Morgondagen blir densamma. Jobba, städa, packa. Fast imorgon jobbar jag inte 12 timmar utan 4 bara:)

Jag var sugen på att börja titta på en ny serie. De enda jag följer nu är OTH, Gossip Girl och 90210.
Men orka vänta varje vecka tills nya avsnitt kommer ut? Så under tiden tittar jag på annat. Jag har precis tittat klart på alla säsonger av American, Britian, Australian och Canadas Next top model. Över 300 avnistt haha. Tog ju ett bra tag att ta sig igenom allt. Så nu kan jag allt om the fashion world, just ask me :)

Iaf, det jag ville komma fram till...
Jag laddade ner första säsongen av The Hills. Jag är inne på avsnitt 7 nu och varenda gång skrattar jag efter varje avsnitt. Inte för att den är rolig och underhållande utan precis tvärtom! Det finns ingen som helst spänning i den serien, de filmar serien helt jävla sjukt och dåligt, och skådespelarna?? NO COMMENTS. Det finns inte en enda bra skådis, t.o.m jag kan göra bättre, jag lovar!
Men jag tittar på den iaf, vet inte varför. Har inget annat att titta på helt enkelt, känns som om jag sett allt typ.. förslag någon?

Nä nu ska jag sluta här. Börjar bli ett tråkigt inlägg.

Kommentarer
Postat av: Alma

Jag älskar the hills det är ju en reality serie så det är nt ju nt precis så att dom "spelar" kanske lite men dom är ju mest sig själva. Vänta bara det kmr hända massa skit där (:

2008-09-21 @ 02:39:11
URL: http://madeinbih.blogg.se/
Postat av: A D I S A

e det en realitu serie?? nää dt tror jag inte..? aja, jag ska ge det en chans...än så länge är det rätt tråkigt, men vi får hoppas att det blir bättre sen hehe

2008-09-21 @ 12:46:32
URL: http://adisa.blogg.se/
Postat av: Alma

Joo adisa haha pa oni "glume sami sebe" dom finns ju på riktigt liksom, och dom heter Lauren, Heidi, Spencer, Audrina på riktigt :P rolig du é haha ..

2008-09-21 @ 13:05:43
URL: http://madeinbih.blogg.se/
Postat av: Amela

Heroes, Prison Break, Lost ladda ner de :D

2008-09-21 @ 17:18:51
Postat av: A D I S A

Amela: Jag har sett alla dom...

2008-09-21 @ 17:36:49
URL: http://adisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Adisa lijepa djevojko!ovako stvari stoje: The Hills e min FAVORIT SERIE Och jag älskar den,så säg inte att den e dålig. Den e världens bästa :D

2008-09-21 @ 20:01:22
Postat av: A D I S A

Anonym: hehe okej då. jag har inte gett upp hoppet än. asså den e inte såå dåligt, för jag tittar ju på den fortfarande. ali nije bog zna sta... vi får väl se om jag ändrar uppfattning snart :P

2008-09-22 @ 02:59:03
URL: http://adisa.blogg.se/
Postat av: Amira

Förresten de e jag Amira. Puss









2008-09-22 @ 18:02:23
Postat av: Anonym

den nya Fringe... riktigt grym

2008-09-22 @ 23:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0