Skottlossning

Jag har precis kommit hem och är dödstrött. Ligger här i sängen och kan knappt läsa det jag skriver. Kvällen har tillbringats hemma hos Munjas underbara föräldrar som jag älskar mer och mer för varje dag som går. Alltså ni fattar inte vilka underbara människor dom är!

När Munja sedan skulle köra hem mig och Emina vid midnatt satt vi kvar i bilen fram tills nu och pratade i två timmar. Och vi hade suttit ännu längre om vi inte hade hört något som lät som en skottlossning i närheten. Och detta är i stort sett normalt för det området jag bor i. Så jag och Emina blev dödsrädda. Det kändes som om någon höll på att skjuta 5 meter ifrån oss. Så högt lät det! Halo, jag är ett krigsbarn, klart fan jag blev rädd. Govno u meni se usralo od straha! haha. Så Munja fick köra in bilen ända till min port så jag kunde springa in.

Vi får väl läsa i Smålandsposten imorgon om det var skottlossning här. Hade ju inte förvånat mig när det i somras skedde två våldtäkter i stort sett utanför mitt hus + skottlossning. Allt detta på en vecka. Vilket tryggt område jag bor i va? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0