På tal om ålder...


Jag vet hur 80 åringar känner sig.
Så känner jag mig varje gång jag jobbar 12 timmar. Jag är så trött och har så ont i varenda muskel när jag kommer hem att jag inte kan slappna av för att hela kroppen pulserar och gör ont. Som nu. Oh, så jobbigt. Och det blir ju inte bättre när man endast ätit en fralla på hela dagen.

Aja, ska sluta tycka synd om mig själv. Det är ju trots allt jag själv som väljer att jobba ihjäl mig till den dagen jobbet blir min död haha. Nej fan, jag ska inte slutiti.

Jag ska vräka i mig mat nu och sedan vila min pulserande kropp en stund. Klockan 20 ikväll är det basketmatch som gäller. Bosnien spelar ju. Så det blir samling hemma hos Emina där vi ska heja fram våra hjältar.

Tudilu!

Kommentarer
Postat av: zena

haha ja du ser ut som 80 också :D :P

2008-09-13 @ 22:32:24
Postat av: A D I S A

Zena: hahah mrs :P en het 80 åring i så fall :D

2008-09-14 @ 03:30:41
URL: http://adisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja men jag tycker du kan byta tröja näste gång du tar kort på dig du har hela tiden den rosa på dig haloo tjejen och rosa är ur modet

2008-09-14 @ 08:13:29
Postat av: A D I S A

anonym haha o självklart är du anonym igen :P

nej det är inte samma tröja. de flesta av mina tröjor är faktiskt rosa ;) och rosa har inget med modet att göra, ajg älskar den färgen :)

2008-09-14 @ 08:48:44
URL: http://adisa.blogg.se/
Postat av: lisa

vad jobbar du med?

2008-09-19 @ 11:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0