Nidje veze

Jag var så trött på jobbet idag så jag gick in på toaletten två gånger för att "sova" tio minuter hahah. Som om det skulle hjälpa.. blev ju bara ännu mer trött. Men nu är jag hemma iaf.
Ska ta och sova någon timme och ikväll ska jag börja packa. Åker till Egypten imorgon :)
Haha, I wish. Nej men jag och Marina ska ju flytta ihop nu under nästa vecka, det har vi planerat sen i somras om ni minns, så det är massa grejer som måste packas och fixas. Kul kul :)

Och imorgon kommer mormor hem från Bosnien. Hon har varit borta i typ 6 månader så jag måste ta och städa hennes lägenhet också ikväll, eller imorgon efter jobbet.
Ohh vilken jobbig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0