Nattbesök

Klockan är halv 5 och jag är trött som ett svin.
Sejla kom till mig runt midnatt och det blev många skratt kan jag lova. Vi satt vid datorn och kollade på lite au-pair jobb som barnvakt. Och de flesta lönerna ligger på 1400kr i veckan och det är inte alls mycket tycker vi, så Sejla slänger in en kommentar, helt dödsallvarlig "fan vad folk bryr sig lite om sina barn". Hahaha, kan tyckas lite tråkigt när man läser det men hennes betoning och tajming var klockren haha. Vi skrattade iaf länge åt det :)

Sedan vid 2-tiden kom Munja hit. Jag och han satt och kollade på Shan the mans föreställning Blattefierad. Jag har sett den hur många gånger som helst nu men det är lika kul varje gång.
Efter att ha planerat lite inför morgondagen stack han hem och nu är det tänkt att jag ska mysa med kudden.

By the way, angående inlägget nedan. Jag berättar om mitt problem imorgon istället. Är för trött nu.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0