Jag träffade Tose Proeski


Jag och mormor skulle laga iftar ihop, men det är något jävligt skumt med hennes spis så vi bestämde oss för att beställa cevape från pizzerian. Så jag gick över dit och under tiden jag väntade på mina cevape gick jag ut och rökte med en av ägarna till pizzerian. Väl där ute stod hans 2 vänner och rökte med oss också. Har aldrig träffat dessa två snubbar, men en av dom var så otroligt jävla lik Tose Proeski så det inte e sant! Jag stod och gapade och stirrade på honom. Han kände säkert en & annan psycho-vibb från mig. Alltså, hade det inte varit pinsamt hade jag tagit fram min mobil och fotat honom så otroligt lika dom är! Heeeeelt sjukt ju!

Och till slut kunde jag inte hålla käften så jag var bara tvungen och säga "Joj kako ti meni licis na nekog." Jag hann knappt avsluta min mening innan killarna börjar skratta och säger "Znam, Tose Proeski". Han får höra det flera gånger om dagen. Han berättade också helt sjuka historier om hur tjejer har sprungit fram till honom när han varit i Bosnien och velat ha autografer. Och jag tror honom, för han är en kopia av honom rakt av! Ganska roligt.

Aja, nu är jag hemma igen.
Får se vad jag hittar på ikväll. Inget planerat ännu.

Kommentarer
Postat av: Adna

Haha då måste han varit jäävligt snygg Diso! (=

2008-09-26 @ 23:14:32
Postat av: A D I S A

Adna Oh he was hoooooooooot! men jag tror da je ozenjen, jer imao je prsten haha.

2008-09-26 @ 23:34:23
URL: http://adisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0