Jag ska tatuera mig för fan


Idag bokade vi tid för våra tatueringar. Jag och Munja. Och jag kan inte fatta att det är sant, jag ska tatuera mig! Så den 26:e gäller det! Fråga mig inte hur jag kommer klara av det, för så fort vi gick in på House of Pain kände jag mig illamående och skräckslagen. Visserligen mådde jag lite bättre när jag såg att väggarna var fulla med diplomer från runtom i världen där dessa 2 tatuerare har vunnit olika tävlingar. Så att något ska gå snett är jag inte orolig för.
Det som oroar mig mest är smärtan. När tatueraren frågade vad jag skulle tatuera och vart bröt jag nästan ihop, så rädd jag var inför tanken. Jag började stamma och rösten darrade så in i helvete att jag inte fick fram svaret, så Munja fick sköta snacket. Och när tatueraren frågade om jag var rädd då bröt jag ihop haha.

Kalla mig för fegis, men fan vad jag är rädd för smärta! När vi sedan gick ut därifrån rökte jag 2 cigg på raken. Kunde knappt röka så mycket som jag skakade och hela kvällen hos Munja sedan tjatade jag ihjäl deras hjärnor om att jag kommer dö den 26:e. Jag menar, var jag så här rädd bara över att boka tid, hur fan kommer jag vara när det väl gäller? Haha, det återstår att se. Förhoppningsvis blir det värt smärtan och rädslan. Jag kommer i alla fall ha stort stöd, mina älskade vänner kommer följa med.

Kommentarer
Postat av: Melissa

Omdet är någon tröst, så kan jag säga att jag inte tyckte det var så farligt... och jag har ganska låg smärttröskel... U're gonna be fine ;)

2008-09-08 @ 23:06:51
URL: http://hellomello.blogg.se/
Postat av: A D I S A

Melissa: jasså? oh jag ber till Gud att det kommer kännas så för mig med!:) vad har du för tatuering?

2008-09-09 @ 00:16:02
URL: http://adisa.blogg.se/
Postat av: Melissa

Det tror jag säkert...! Jag har skrivit mitt namn... inte i svanken men i sidan där... typ snett över högra skinkan hahahahah

2008-09-09 @ 01:16:00
URL: http://hellomello.blogg.se/
Postat av: A D I S A

Jahaa okej...snyggt! fast det är mycket mer hud där så det gör nog mindre ont. jag ska göra min i nacken o det e det tunnt, så det gör nog mer ont..aja vi får väl seeeeeeeeee :S:S

2008-09-09 @ 01:20:33
URL: http://adisa.blogg.se/
Postat av: Atena

det gör inte så ont, eller jag tyckte inte det gjorde det alls ;P .. jag funderade på en andra när hon höll på med min första haha (a) det kommer gå bra (:

2008-09-09 @ 05:19:18
URL: http://feereshte.blogg.se/
Postat av: Haris

Vill också tatuera mig men vet inte vad/vart hehe. Men vad är det du för något är det du skall tatuera? Ha det bra.

2008-09-09 @ 08:52:27
URL: http://udrimujo.blogg.se/
Postat av: Alma

Jag vill också men jag vågar verkligen inte :O

2008-09-09 @ 10:14:35
URL: http://madeinbih.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ska du tatueradig så ska du göra det på wild tatoo inte på House of Pain för där gjorde jag min för ca 1 år sen och tro mig det blev inte alls bra han glömde massa smådetaljer det ser ut som det är ett barn som har kladdat så nu för ett tag sen var jag inne på wild tatoo för att försöka ändra på den så mycket som möjligt

2008-09-09 @ 13:30:15
Postat av: Anonym

jag bryr mig inte vad folk säger utan jag säger det till dig av min egen erfarenhet

2008-09-09 @ 13:31:28
Postat av: A D I S A

Atena: hahaha blir det någon andra då? :P

Haris: Det blir en ljiljan i nacken

Alma: haha så tänker jag med. men nu fan ska det bli av!



Anonym: vad tråkigt att du inte blev nöjd med din tatuering. själv känner jag otroligt mycket folk som tatuerat sig där och inte en enda av dom har varit missnöjd med sin tatuering. killarna som gör det är otroligt duktiga. sen så ska jag inte göra ngt komplicerat, jätteenkel tatuering så det är ingen risk för att jag lir missnöjd.

men tråkigt för dig att det inte blev bra..



2008-09-09 @ 14:03:29
URL: http://adisa.blogg.se/
Postat av: A D I S A

Anonym: men är wild tattoo bra? för att jag har hört att de är jättedåliga. känner fler som varit missnöjda där... visserligen piercade jag mig där, jag var nöjd, fast det är inte samma sak som tatuering i för sig...

men men vi får väl se :) jag blir nog nöjd iaf ! :)

2008-09-09 @ 14:06:03
URL: http://adisa.blogg.se/
Postat av: Atena

ah om ja lyckas övertala ernad ;P .. min kompis har gjort rte stycken tatueringar på house of pain, blivit lyckade alla tre .. hos han lite större killen.. (:

2008-09-09 @ 14:36:50
URL: http://feereshte.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad skulle din kosta ungäfärg????????

2008-09-09 @ 15:10:54
Postat av: Nadja

HOUSE OF PAIN i Växjö har kommit 3:a på en tatueringsmässa i danmark. De är alltså 3:e bästa tutueringsstudio i Skandinavien. Folk från hela skandinavien åker dit för att tatuera sig

2008-09-09 @ 15:56:51
Postat av: A D I S A

Atena: vadå övertala .. behöver du be om tillstånd för att tatuera dig? bara gör det kvinnaaaa! :)



Anonym: mellan 700-800 sa han.



Nadja: Ja jag såg det, de hade massa diplom på väggen. de är helt klart bäst!

min systers kompis åkte från norra norge till växjö för hon hörde att de var bäst de 2 killarna som jobar där. så jag e inte ett dugg orolig :)

2008-09-09 @ 15:59:39
URL: http://adisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej men jag vet inte dom kanske är bra men jag blev inte nöjd alls han missade massa skuggor nej men jag blev inte alls nöjd tyvärr så hade jag också hört massa bra om dom innan. Min pojkvän har också massa tatueringar och han gör alla på wild tattoo han har inte blivit missnöjd en enda gång.. men lycka till hoppas din blir bra

2008-09-09 @ 16:06:18
Postat av: A D I S A

Anonym: men om du inte blev nöjd, varför sa du inte det till honom när han precis gjorde den så han kunde fylla i skuggorna bättre och det du var missnöjd med?



ja alltså om man ska göra megastora detaljerade tatueringar då får man vara noga med vem man går till. men jag ska göra en liten och enkel tatuering så det kvittar egentligen vem jag går till...

2008-09-09 @ 16:25:54
URL: http://adisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej men det var inget jag tänkt på så direkt utan de kanske var någon månad efteråt han missade skuggor, lite färg och sen så såg den inte ut o vara färdig heller efter ett tag man började se på långt håll att strukturen tappade sitt. men de inget man tänkter på direkt utan efter ett tag som sagt. men men

2008-09-09 @ 17:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0