Jag lever

Jag har inte bloggat på 2 dagar nu. Det är konstigt för att vara jag, eller hur? Man skulle kunna tro att jag varit megaupptagen, men nej, även när jag är det har jag alltid tid för min lilla blogg. Det är så att mitt internet har strejkat i dagar nu. Vet inte vad felet är. Ska ta och ringa dom imorgon. Än så länge lånar jag Munjas mobila bredband.

Jaa, vad har hänt sen sist jag bloggade?
Jag har som sagt flyttat ihop med Marina och våra 2 första dagar som kombos har varit bra. Har även pluggat en hel del.

Har precis varit en sväng på MAX med Emina och Munja. Tro det eller ej, men det är första gången jag äter på MAX. Och det var nog sista gången också. Colan smakade Julmust och hamburgarna var inte färdigstekta och pommesen kall. McDonkan it is.

Nä nu ska jag läsa igenom alla kommentarer och uppdatera mig inom bloggvärlden.


Kommentarer
Postat av: senija

Nu har jag en frågestund på min blogg! Versågon och ställ hur många frågor om vad som helst :) Puss

2008-09-23 @ 22:49:59
URL: http://seniijaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0