Hööööööööööööör

Just nu befinner jag mig i Höör, hemma hos min älskade morbror.
Vi har avnjutit god mat och flera timmars snack om allt och inget. Min morbror är min bästa vän, han är för underbar den snubben.

Imorgon åker jag iaf in till Lund och hälsar på syster yster.
Ska bli kul, även om det bara var 2 veckor sen vi sågs sist. Men innan jag åker dit ska jag göra massa lepinje till morbror som jag ska frysa in till honom, he loves my lepinje. Snällt va? höhö. Måste också hälsa på kusinerna (morbrors barn) innan jag åker, men de är troligtvis i skolan då :( Aja...

Nä nu har jag precis laddat ner det efterlängtade första avsnittet (säsong 6) av One Tree Hill, så den ska jag titta på nu medans jag vräker i mig glass. Ska även kolla på första avsnittet (säsong 2) av Gossip Girl, om jag inte hinner decka tills dess.

Btw, jag vill ha mitt långa hår tillbaka :(

Kommentarer
Postat av: ACPA

Du glömmer nya säsongen av Prison Break !!!

2008-09-04 @ 05:04:26
URL: http://acpa.webblogg.se/
Postat av: A D I S A

ACPA: hehe, ne jag tröttnade på den i början på förra säsongen så jag följer den inte längre...

2008-09-04 @ 11:44:09
URL: http://adisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0