Hejdå Skåne

Jag har haft 3 underbara dagar i Skåne och nu är man tillbaka till verkligheten och allt vad det innebär. Massa jobb bland annat.
Tentan i morse gick jättebra, som väntat. Skrivningsvakten frågade mig om jag ville göra tentan som var skriven på kroatiska eller serbiska. "Det spelar ingen roll, ge mig vilken som helst" svarade jag och till hans stora förvåning (han fattar ju inte att det är samma språk) säger han "Vaa? Du är bosnier, men du kan även prata serbiska och kroatiska?!". "Jaaavisst!" svarade jag haha. Och han tyckte det var väldigt imponerande. Haha, snacka om noll koll?

Syrran följde iaf med hem till Växjö och ska vara här ett par dagar. Kewl=)
Nu ska vi äta cevape med Munja.
Bilder kommer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0