Friday

I morse satt jag barnvakt till min sötnos Ella. Gud jag kan inte förklara hur underbar hon är. Och vad hon pratar! Det är inte normalt att en unge på nästan 2 år snackar så bra. Hon för riktiga konversationer ju!

Efteråt kom Emina och hämtade upp mig och vi åkte till sjukhuset och hälsade på hennes mamma som precis haft en operation. Skönt att se att hon mår bättre nu.
Sedan åkte jag, Emina och Aida upp till mammas mezar. Tungt, men skönt.
Och nu är vi hemma igen och ska laga mat ihop.

Puss

Kommentarer
Postat av: MiA

jag har faktiskt lånat den på biblioteket.. eller aa beställt... dervis i smrt har jag på bosniska bara hon dubravkas bok kar men den kanjag låna... läser litteratur har köpt böcker för 1380 kr denna månad hehehe redan usch,.. har du börjat läsa?

2008-09-12 @ 15:03:25
URL: http://metrobloggen.se/miiia
Postat av: MiA

mmm mycket cash på böcker... men jag har en som jag använder i litteratur a d e den litteraturhistoriens grundbegrepp så d e alltid nåt hehehe :) läser du 30 poäng?

2008-09-12 @ 16:24:34
URL: http://metrobloggen.se/miiia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0