Fika cevapi och Idol

Idag fikade jag med tjejen med världens bästa namn, Adisa. :)
Det var ett bra tag sen vi sågs sist så det var kul att träffa henne. Hon har precis kommit hem efter att ha varit i Berlin i 4 månader och pluggat så vi hade mycket att snacka om.

Efter fikat hämtade Atena upp mig och vi åkte till pizzerian och köpte hem pizza och cevapi och nu sitter vi hemma hos henne och käkar och tittar på Idol.

Senare ikväll drar jag till Marina. Ska sova över där eftersom jag ska passa lilla Ella ett par timmar på morgonen.

Nä, tillbaka till soffan och Idol .

Kommentarer
Postat av: Mia

Oj d va en del du läste... jag läser litteratur A egentligen så detta är mer för skojs skull.. jag måste också beställa första boken... fins den på ad-libris... jag kommer nog o skriva itll dig på first class hehehe :) jag vill gärna läsa några kurser... vill nog undervisa på universitet i framtiden i typ slaviska språk och/eller litteratur :)

2008-09-11 @ 20:43:18
URL: http://metrobloggen.se/miiia
Postat av: Emina

Mmmm..cevapiii vad gott..hehe:)

Bra blogg annars:)

Cao!

2008-09-20 @ 17:44:07
URL: http://eveningheiress.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0