Sta je to mene lupilo


Vet ni vad jag gjorde idag?
Jo jag kollade på film medans jag låg i badkaret. Snacka om lyx. Haha. Jag ställde min bärbara dator på byrån i toaletten och flyttade fram den till badkaret och låg där i två timmar med avslappningsolja i mängder och total mörker med endast ett par ljus tända. Lyx till max! Förutom att min kropp blev helt skrynklig efteråt, men who cares.

Efter det umgicks jag med tjejerna och nu håller jag på och lagar mat till oss alla. Den snälla hemmafrun som jag ibland brukar vara.

Förresten, idag är det en vecka sen jag haft ont i ryggen. Jag tror ingen förstår hur ont jag faktiskt har. Jag kan inte ens böja mig. Igårkväll till exempel skulle jag ta upp min väska från golvet, och som vilken annan frisk människa som helst skulle ha böjt sig ner för att ta upp den, fast inte jag. Jag känner mig så handikappad i ryggen så jag tog den långa skohon för att ta upp väskan med. Hahaha fan vad vi garvade åt det, men vad ska jag göra? Kanske borde kolla upp det?

Tillbaka till matlagningen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

skööööönt :D idem sebi pustiti vodu da se odledim kallt fy fön :D : )

2008-11-25 @ 21:06:22
Postat av: Adna

jag tycker du borde kolla upp det!

2008-11-26 @ 03:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0