Kad spavam tebe sanjam

Varför är det alltid så att man inte kan sova är man vet att man ska upp tidigt? Det är i alla fall så för mig. Tjejerna satt hemma hos mig till rätt sent igår och när de hade gått hade jag 2 timmar på mig att sova innan väckarklockan skulle ringa och jag skulle till jobbet. Två timamrs sömn hade varit perfekt, men nej, sömnen ville inte samarbeta med mig. Så efter en halvtimme gav jag upp och tittade på TV resten av tiden och vid halv 5 i morse började jag fixa mig till jobbet. Kul va? Jag är ju en aning för trött nu, en aning för mycket. Vet inte ens vad jag skriver...

Aja, nu ska jag gå tillbaka till jobbet. Ska jobba två timmar till och sen ska jag dra hem till Emina direkt och sen får vi se vad vi hittar på.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0