Nova godina, svi tu smo sada


Statistiken stiger men kommentarerna sjunker.
Ni är dåliga på att kommentera och det är inte kul. Man vill ju ha respons på det man skriver :) Så jag beordrar er alla att kommentera NU! :)

Nyår börjar närma sig och vi har börjat planera lite smått. Allting är inte fixat ännu, men vi ska i alla fall hyra en stuga har vi bestämt. Ingen är sugen på att dra på konsert så det blir privatfest, sånt är ju alltid bäst! Och med tanke på att vi blir (som det ser ut i nuläget) en hel del folk så en stor stuga är ett måste.

Vi har hittat ett par stycken som jag och Emina ska ringa runt till imorgon. Framför allt en tvåvåningsstuga med 14 bäddar och pool. Hur bra låter inte det? Vi får bara hoppas att i alla fall någon av stugorna vi är intresserade av är ledig på nyårsafton. Sånt ska man vara ute i god tid med och med tanke på att nyår är typ 7 veckor så är det stor risk för att de är uthyrda redan. Aja, sånt får vi ta imorgon.

Nu ska jag ta ett bad och sedan försöka lägga mig tidigare ikväll. Har en massa saker och fixa imorgon. Bl.a tapetsera mormors rum. Ska bli kul :)

Kommentarer
Postat av: Emira

Fan va kul det låter med stuga! :D Vart hade ni tänkt hyra den nånstans? Kram!

2008-11-11 @ 11:25:13
URL: http://eeeemci.blogg.se/
Postat av: suncica

haha jag tror de är rätt medvetna om att det är vinter! det värsta är att de typ har minimala kjolar och linnen till det, jag frös bara vid synen av dem!

2008-11-11 @ 11:45:36
URL: http://www.metrobloggen.se/ssuunnn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0