Igrac s brojem dva

Det kanske är på tiden att jag skrivet något vettigt i den här bloggen också? Det har bara varit en massa bilder de senaste dagarna.

Kvällen har spenderats hemma hos Munja. Ovanligt va? Emina, Jasmina, Alisa och Samer var också närvarande. Och jag känner mig som pånyttfödd av Jasminas heliga massage. Fy fan så grym hon är på att massera. Och stackarn fick massera oss alla nästan hela kvällen. Och inte bara ikväll, hon gör det varje gång hon kommer förbi haha, men hon tycker bara det är kul så det är inget utnyttjande från vår sida heller. :)

Kvällens roliga:
♥ Emina har en tendens att prata väldigt mycket. Det vet vi alla som känner henne. Och ikväll var hon stor i käften som aldrig förr. I två timmar satt vi och lyssnade på henne, vilket var roligt i för sig, men när jag helt plötsligt frågade Munja en sak då fick jag utskällning för att jag avbröt henne när hon precis skulle säga något. No shit Sherlock?

♥ Emina slog vad med Jasmina om att hon får 500:- av henne om Samer kysser henne. (Jag vet, lågstadienivå över det hela, men det är internt och det ligger en historia bakom det hela). och rätt vad det var så kysser Samer Jasmina och härmed är Emina en 500-lapp fattigare.

♥ Ni vet hur man säger på bosniska "ovo je bilo na tvoj racun". Ibland är jag faktiskt rolig. Eftersom syrianen Samer inte kan bosniska så skulle jag översätta till honom vad Emina hade sagt och jag sa "Samere, detta var på ditt kvitto".
Fan det låter inte så kul när jag läser det nu, men det var det, tro mig!


Jasmina & Jag

Kommentarer
Postat av: aneela.

da taj, bas lijepo (: .vart tatuerade du den? :)

2008-11-04 @ 06:53:31
URL: http://anelas.blogg.se/
Postat av: Hanna

Allt bra idag? :)

2008-11-04 @ 09:15:03
URL: http://honhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0