Que pasa?

Jag har inte läst några bloggar de senaste dagarna, har inte orkat. Men ikväll tog jag mig igenom alla bloggarna för att ta igen allt jag missat dessa dagar. Ganska så snabbt insåg jag att alla (okej dom flesta) verkar må dåligt just nu över någonting de varit med om. Allra minst jag. Vad är det här? Ryck upp er systrar :) Vad det än är så löser det sig. Som min mormor brukar säga "När du mår som sämst, tänk då på att det finns miljontals människor som har det hundra gånger värre än dig". Okej, jag ska inte säga att jag tar åt mig när mormor säger så, jag brukar oftast svara att "skiter väl jag i", men ändå.

Aja, min blogg ska från och med imorgon återgå till det normala. Det har varit rätt dött på den fronten ett par dagar. Men bara för att jag mår skit ska det inte gå ut över min älskade blogg. Okej Adisa, sluta prata som om bloggen vore en människa.

Det var det. A just det. Jag stör mig fortfarande på att folket på blogg.se inte fixat tillbaka min design.
Vi hörs imorgon.

PS! Idag fyllde min kombo Marina hela 27 år. Grattis och Puss på dig du underbara människa :)

Kommentarer
Postat av: suncica

det är fredag idag adisääää! nu rycker vi upp oss! PUSSSSS!!

2008-11-21 @ 13:53:13
URL: http://www.metrobloggen.se/ssuunnn
Postat av: elly

lijepe slike imas i lijepa si

2008-11-30 @ 11:15:33
URL: http://elvir.at.tf
Postat av: A D I S A

elly: hvala na komplimentu :)

2008-11-30 @ 12:44:27
URL: http://adisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0