Ryggont och film

Fy fasiken så ont jag har i ryggen. Det är fjärde dagen nu som jag har skitont. Vad det kan bero på har jag ingen aning om. Så efter jobbet idag har jag i stort sett bara legat i soffan och tittat på de filmer som gått på tv under kvällen. Det blev Bring it on, alltid lika bra. The Bandidas med Salma Hayek och Penelope Cruz - riktigt jävla bra. Och till sist One Hour Photo med Robin Williams. Den var riktigt bra. Funderar på att ladda ner den så jag kan se den igen imorgon. Ni som itne sett den - se den.

Nä, om man skulle tillbaka till soffan och tycka synd om ryggen.
Ska jobba imorgon med.

Kommentarer
Postat av: vesna

Hoppas din rygg bli bättre :) be rumskompisen att massera dig.. :)

2008-11-23 @ 12:02:07
URL: http://sanjavesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0