Najaci ostaju

Igårkväll blev det fika med tjejerna trots allt. Mysigt värre.
Det blev fika på Espresso. Det var ganska dött där då, men det gjorde inget för vi hade skitkul. Det spelade 90-tals musik och vi var på G, nästan så man ville ut och festa där ett tag, men det blev inte så utan istället drog vi till Donken och åt allt onyttigt de hade att erbjuda. Det var flera veckor sen jag var där sist, så jag hade inget dåligt samvete över de två cheeseburgarna jag stoppade i mig, vilket jag oftast har, med tanke på att Donken för ett tag sen var mitt andra hem haha. Hur som, vi satt på Donken ett bra tag och funderade på vad vi skulle hitta på sedan, utan att komma på någon vettig idé. Ingen orkade sitta hemma, fastän vi inte hade något val heller. Så till slut åkte alla hem till sig. Det var kanske lika bra, för jag gick ju upp strax efter halv 5 i morse för att jobba. Så en timmes sömn blev det i alla fall. Woho :)




Kommentarer
Postat av: vesna

tack :D



köpte i MQ för ngt år sen :D

2008-11-22 @ 19:06:32
URL: http://sanjavesna.blogg.se/
Postat av: sunce

hehe hoppas du tyckte om det du hörde på radio iaf!:)



sad smo i mi sve vräkali i skräpmat på BK. bakismat is the shit! haha

2008-11-22 @ 19:08:09
URL: http://www.metrobloggen.se/ssuunnn
Postat av: aneeela

du är UTMANAD se blogg :D

2008-11-23 @ 00:09:44
URL: http://anelas.blogg.se/
Postat av: djus

BRA då uppfyller bloggen sitt syfte,sta cu kad sam clown ... : ) på ett boende för psy funktionshindrade : )

2008-11-24 @ 23:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0