Kad si sretan upisi se u partiju

Idag har det varit en sån inte-göra-någonting dag. Jasmina har varit hemma hos mig hela dagen och vi har spelat spel och läst böcker. Haha, riktig tidsfördriv. Nu har hon iaf åkt hem och ikväll blir det antingen fika på stan eller filmkväll hos Jasmina. Ska bli skönt att lämna hemmet för en gångs skull. Hela veckan har jag nästan bara varit hemma. Mina vänner har fått komma hem till mig för att umgås för jag har varit för lat och inte haft orken eller viljan att ta mig utanför ytterdörren. Så fika hade inte skadat. Men vädret suger, det har fan snöat idag. Aja, dags för dusch.

Kommentarer
Postat av: nida

taaack, cestitam i tebi bästaste :D i swear mora da je nesto bilo s tom vodom hahah ili smo samo bogu sucur pametne same od sebe, mora neko bit (A)

2008-11-22 @ 00:17:23
URL: http://nidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0