Kad sam bila mala

Som de flesta av er har märkt så har min blogg varit avstängd sedan igårkväll. Jag märkte inte det själv förrän folk började attackera mig på msn och sms började droppa in. Hehe så söta ni är. Och nej, jag har inte slutat blogga, felet ligger hos dom på bloggen. Jag har precis pratat med dom och dom har löst problemet. Bilderna på bloggen fungerar ännu inte men det ska dom också fixa.

Och jag som hade en sådan blogglust igårnatt! Jag, Marina, Jasmina och Emina satt hemma hos mig och lyssnade på gamla goda klassiker. Ni vet, Backstreet Boys, Hanson, Five osv osv. Hur kul som helst. Detta ledde till att vi pratade om barndomsminnen tills väldigt sent in på natten. Vi konstaterade att jag som liten (nu snackar vi mellanstadiet) aldrig var intresserad av killar, så som andra tjejer i den åldern är. Jag var en riktig mobbare på den tiden så jag hade varken tid eller lust att vara intresserad av killar. Jag var för upptagen med att mobba andra barn. Killarna var t.o.m rädda för vår lilla gäng som bestod av mig, Aida, Senada och Anita. Jag ska inte ens gå in på vad vi hade för oss. Men det är saker som jag aldrig kommer förlåta mig själv för... och folk säger "men du var ju bara ett barn". Jo visst, jag var bara ett barn, men är man 11-12 år då kan man faktiskt tänka lite bättre. Å jag var så elak som liten. Sån riktig mobbare som var i stort behov av hjälp från Dr. Phil.

Aja, egentligen var inte detta det roliga jag ville komma fram till. Det fanns ännu en händelse som var kvällens höjdpunkt. Men med risk för att det blir för långt inlägg skriver jag det senare. För nu ska jag äta ustipke. :)

Kommentarer
Postat av: Ilvic*

Haha så kul, jag var likadan som liten. Dom kallade mig för djävulens barn. Allt man inte fick göra, gjorde jag. Men killar tänkte jag aldrig på, konstigt nog. Haha.

2008-11-06 @ 15:40:43
URL: http://guzilago.blogg.se/
Postat av: vesna

Åååh va bra att du e tbx :) .. Märkte imorse att din blogg var gone, så fråga amila vart du hade försvunnit haha :D

2008-11-06 @ 17:41:34
URL: http://sanjavesna.blogg.se/
Postat av: Anonym

bor du inte med marina mer

2008-11-06 @ 20:51:02
Postat av: Magza

allstå nema ni kod mene slika a ne moze se ni bläddrati tillbaka i bloggen, tilltyp andra måndader. fett irriterande. men dom fixar det också eller?

2008-11-06 @ 21:35:07
URL: http://missmagzi.blogg.se/
Postat av: A D I S A

Anonym: jo det gör jag.

2008-11-06 @ 22:08:40
URL: http://adisa.blogg.se/
Postat av: vesna

Gooodie!!!



welcome back HAHAHAHAH..

2008-11-06 @ 22:26:56
URL: http://sanjavesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0