Inte är det lätt när det är svårt


Jej. Klockan är 06:28 för att vara exakt.
Så fort jag kom hem från Armina igårkväll åt jag och deckade. Medans jag låg i sängen tänkte jag "fan vad skönt, klockan är 01 och jag ska sova". Det var ett bra tag sen jag la mig så tidigt. Inte ens de dagar då jag jobbar från 6 på morgonen lägger jag mig så tidigt. Men i alla fall, den lyckan varade inte länge. Vid 04:30 vaknar jag och är helt klarvaken. Låg kvar i sängen och försökte somna ända fram till nu, och gav sedan upp.

Skitsamma, idag är det löning. Woho :)
Så idag innebär shopping för hela dagen. En massa saker som måste fixas och inhandlas inför Stockholm-resan imorgon. Måste också förbi jobbet en sväng. Så det blir en lång dag idag. Ska också färga håret ikväll. Jej.

Förresten, ville bara säga att jag är sur över att jag kommer missa 2 stora konserter denna månad. Det är ju Goran Bregovic - en av mina stora idoler och sen är det Mostar Sevdah Reunion. Det gör ont i mitt hjärta att jag kommer missa de konserterna. Men man kan inte få allt. Jag ska ju trots allt se mina efterlängtade Bijelo Dugme imorgon och sen är det ju Dzinovic & Samardzic här i Växjö den 5/12. Men man kan inte låta bli att bli besviken. Jag får helt enkelt drömma mig bort och tänka på vilken underbar helg det hade varit. Goran Bregovic 28/11 i Malmö och Mostar Sevdah Reunion 29/11 i Malmö. Kan det bli en bättre helg? NEJ! Men har man den oturen att man jobbar varje helg så jebiga. Det var nästan så jag inte kunde ta ledigt den här helgen, jag ska t.o.m jobba tre timmar imorgon. Från 6 till 9. Och sedan hämtar gänget upp mig på jobbet och vi åker till Sthlm direkt.

Aja, nu ska jag sluta kackla. Klockan är 06:43. Woho. 3 timmar kvar tills stan öppnar. Vad fan ska man göra tills dess?

Kommentarer
Postat av: broshan

räknar sekunderna till Dzinovic konserten!!:))))

2008-11-14 @ 09:27:43
Postat av: Anonym

hej. kan du berätta mer om goran bregovic och mostar sevdah reunion? när, var hur? finns det så man kan läsa om koncerterna någonstans? vad kostar inträdet?

2008-11-14 @ 12:47:12
Postat av: Anonym

vad kostar biljeterna till haris och den andra

2008-11-14 @ 13:52:57
Postat av: Dada

Vad jobbar du som? :)

2008-11-14 @ 14:13:54
URL: http://dadabih.blogg.se/
Postat av: A D I S A

broshan: ahh skojar du! samma här!



Anonym: eh ovako. Goran Bregovic är i Malmö 28/11, Göteborg 29/11, Stockholm 30/11. Biljetten kostar mellan 300-550 kr. Beroende på vilken stad du ska till. När det gäller Mostar Sevdah Reunion så är dom i Göteborg 28/11 och i Malmö 29/11. Har ingen aning vad biljetterna kostar, står inget om det på hemsidan. Men runt 300 skulle jag tro att de går på. Gå in på www.svefeste.com . Där kan du läsa mer :)



Anonym: De har inte skrivit någon information om det. Men konserterna brukar alltid ligga på 250 kr. Så det tror jag att de gör denna gången med.

2008-11-14 @ 16:24:11
URL: http://adisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0