I had the time of my life

Vilken jävla natt! Jag har inte varit med om något roligare på länge. Helt klart en av de bästa utgångarna någonsin.

Det började med förfest hos Kata med underbara människor med partyhumöret på topp. Efter ett par timmar gick vi till Stallarna och där var det FULLT med folk. Fy fan så kul det var. Det kändes som om hela Bosnien var där och jag lärde känna massa roliga människor.

Vid 2-tiden var det dags att gå och då var det efterfest hos Alisa. Det var kvällens höjdpunkt. Jag hade så kul så jag sket i om jag skulle upp och jobba om några timmar. Och när klockan blev exakt 05:40, då slutade festen och jag fick skjuts av Samer till jobbet. Gissa om det var kul att vara på jobbet? Inte ett skit! Jag drömde om min säng hela tiden.

Nä nu ska jag gå och sova två timmar och sedan är det dags för Halloween-festen. Jag tror nog alla kommer vara helt döda. Men vodka botar allt. Efter ett par drinkar är vi samma gamla gäng som förut :)

Bilder kommer upp sen.

Kommentarer
Postat av: Adna

haha nu MÅSTE du lägga upp bilder! :) :)

2008-11-01 @ 19:09:21
Postat av: vesna

en vecka bara :)

2008-11-02 @ 01:30:35
URL: http://sanjavesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0