Goodbye Ameriko

... Har suttit och tittat på alla videoklipp från Bijelo Dugme konserten i Malmö i lördags som folk lagt upp på youtube. Ohh, det var så jävla bra! Nu längtar jag ännu mer till lördag, då vi åker upp till Stockholm på samma konsert. Jag längtar så mycket så jag har lust att skrika. Men jag ska nog låta bli.

... Idag var planen att vi skulle till stan och vända upp o ner på varenda butik innan vi hittade kläder till konserten. Men det började regna som fan så vi beslöt oss för att sitta hemma hos mig. Jasmina kom till mig rätt tidigt och ganska så snabbt började vi hoppa runt och bete oss som småbarn. Vi lagade mat, kolla påsen full med nudlar. Jasmina, jag sa 2 paket nudlar, inte 20 haha. Sedan satte vi på någon film, men rätt så nsabbt trörrnade vi och tog fram När & Fjärran spelet istället. Då kom också Emina från jobbet och joinade oss och sedan dess har vi inte gjort något vettigt, förutom Jasmina som masserade oss. Ruke ti se pozlatile Jaco. Jag har sagt det förut och jag säger det igen: Jasmina har sjukt bra på att massera.

... Nu ska jag och Marina ta och städa lägenheten, men först lite knäppa bilder vi tog under dagen.




Kommentarer
Postat av: elmaa

Guud så fint hår!

2008-11-10 @ 23:14:03
URL: http://elmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0