Gdje si sada kad mene nema

Idag har jag och syster varit hemma hos mormor och ätit middag och försökt slå ihop våra ganska så tekniska huvuden för att installera massa grejer på hennes tv, utan att lyckas. Så vi gav upp och gick hem. Sedan dess har jag umgåtts med Jasmina. Mina efterlängtade böcker som jag beställde förra veckan hämtade jag ut idag. Jag och Jasmina valde en varsin bok och för resten av dagen låg vi på en varsin soffa och läste. Nu är Emina också här och vi ska dricka Tahiti te och umgås. Förresten, jag har fått en sticka under foten som inte vill ut. Jag har provat alla möjliga sätt men det går inte. Fan ska jag göra?

Kommentarer
Postat av: vesna

Jag har inget och säga du vet.. I värsta fall slänger dom fan ut mig :/ Dom gör alltid alltid så dom fetto gamlingarna. Vill inte kämpa lite själva så dom gör så mot mig :/ haha.. it really sucks!

2008-11-19 @ 06:49:46
URL: http://sanjavesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0