Gdje se palim tu se gasim

Tomt på bloggen hela dagen. Ovanligt för att vara jag va?
Men efter att ha gått upp rätt sent idag och fixat en massa har det inte funnits tid. Jag och Alemka tog en liten roadtrip till Tingsryd för att hälsa på Armina. Evigheter sen jag träffade henne sist. Det får bli ändring på det. Hur som, det var trevligt och mycket skratt blev det. Nu är jag hemma och dödshungrig. Klyftpotatis och biff ska det blir strax. Dillsås var den enda såsen som fanns hemma. Undrar hur det smakar? Dillchips är gott, men dillsås? Aja, nu slutar jag här, det börjar bli ointressant.


Kommentarer
Postat av: Diinchii

svar: nadam se i ja da ce mo se moci vidjeti u guzvni:D nemoj slucajno da se ne javis kad me vidis:D

2008-11-14 @ 00:33:58
URL: http://diinchii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0