En månad kvar

  • Shit vad alla tjatar på att jag ska sova, ja jag ska. Eller ja, jag har sovit. Sov precis i tre timmar nu. Välbehövligt må jag säga. Söndagen har verkligen varit den vilodag den ska vara, förutom att jag jobbade några timmar i morse. Emina och Jasmina har varit här och vi har planerat konserten på fredag samt nyår. Gud så kul det kommer vara. Jedva cekam! Till nyår har vi ju hyrt en stor stuga på 300 kvm med 14 bäddar i Älmhult. Folk från olika delar av landet, gamla Växjöbor kommer närvara och det kommer bli samo tako dobro då vi samlas allihopa och inviger 2009 ihop! :) Stugan kunde bara, som de flesta andra stugorna vi ringde angående, hyras i minst två dygn. Så det blir två dygns festande, iaf för oss som inte jobbar. Gött kött.

  • Så, har ni något nyårslöfte? Det är egentligen överskattat tycker jag. Och varje år nu har jag sagt att jag ska sluta röka, så det löftet tänker jag inte ens försöka mig på i år för vi vet ju hur det går. Ehm, 4 timmar är rekordet tror jag? Brutalt. Nä nu ska jag göra något annat.

     
  • Oh just det. Idag när tjejerna var här började vi snacka om upplevelserna när vi var små (eller ja, yngre) och fick vår första mens. Jag berättade att jag var överlycklig över min första mens och att min syrra grät hela natten för hon var rädd och jag förstod inte varför. Och då kommer Emina med den klockrenaste kommentaren: "Ja men vadårå, jag trodde fan jag hade fått cancer när det började växa hår på min mutta". Hahahahaha. Då dog jag 57 gånger om.

Kommentarer
Postat av: nadja

2008-11-30 @ 22:28:25
URL: http://djus.blogg.se/
Postat av: nadja

jag kanske ska skriva ngt oxå. hvala bogu neko sto voli NG svak nesto prica da je överskattat ovo ono, radujte se ljudi halå det är inte coolt att säga att nyår är överskattat haha malo sam pukla. mi volim NG

http://www.youtube.com/watch?v=IRG0G5aJJuY hahahha <3 hajmo adisa da plesemo hahaha : ) puss!

2008-11-30 @ 22:31:25
URL: http://djus.blogg.se/
Postat av: nadja

hvala sistah' za podrsku : ) evo me pruzila sam none i slusam LZN melodin cekam 51 epizodu : D : )

2008-11-30 @ 22:40:59
URL: http://djus.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahahahahaha!!!det sista va bäst!!

2008-12-01 @ 01:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0