Är det här man skriver rubrik eller?

- Men titta, Henke Laaaarsson bor ju hääär!
Okej, ignorera det jag precis skrev ovan. Det är en replik ur någon fånig svensk film som jag inte kommer namnet på och som jag haft i huvudet hela kvällen. Repliken alltså. Fråga mig inte varför, ville bara inleda inlägget så. Får väl se om jag publicerar det, har en känsla av att jag inte kommer skriva något läsvärt. Fast, när jag tänker efter, när brukar jag göra det egentligen? *tråk blogg*.

I alle fallen,klockan är 05:04 just nu och jag sover inte (nähe?!). Igår vid den här tiden var jag på väg till jobbet. Ehhm... trevligt värre. *vadå sömnproblem?*.

Ja... vad mer... jo jag har världens ångest på G. Läs vidare så ska ni få veta!
Jo, det är så att jag har en tenta snart som jag har noll koll på. Ska jag vara helt ärlig så har jag inte ens skaffat mig de två böckerna till tentan. *hej IG*. Kanske dags att dra tummen ur röven och sätta igång med allt vad det innebär att vara en duktig student. Eeeh, pa dobro sam se sjetila.

Aja... det var väl det jag ville dela med mig av för tillfället. Nu ska jag underhålla mina lungor med en cigarett och sen ska jag skratta åt familjen Fazlinovic. Ska se det avsnittet när Izet lär sig engelska. Har nog sett den 95372 gånger hitills och kan alla replikerna utantill i det avsnittet, men tröttnar aldrig. Det är den bästa!



UPDATE 05:51
Det blev fan inget LZN-avsnitt. Jag pallade inte titta. Men en sak jag kom och tänka på under tiden jag rökte var de där ryska dockorna. BABUSHKA ni vet. Fråga mig inte hur jag kom och tänka på det, jag tänker på allt möjligt vid den här tiden på dygnet. Men fan vad jag diggar dom här dockorna alltså! När jag var liten så hade min mamma ett stort glasskåp i sitt rum med hundratals babushkor som hon fått av sin pappa, min morfar, då han jämt var utomlands på affärsresor. Hon samlade på dom med andra ord. Jag och syrran älskade att leka med dom.

Så när syrran var i Ryssland på språkresa för ett par år sedan så köpte hon babushkor till mig. Fan så glad jag blev. Men den lyckan varande endast i ett par månader. Den minsta babushkan ramlade ner från min byrå och huvudet gick av. One down. Ett par dagar efter det hamnade jag i ett stort bråk med en kompis och för att få ut honom ur min lägenhet som han vägrade lämna tog jag det jag hade närmast till hands på hyllan för att slänga på honom, självklart var det den största babushkan och självklart träffade den inte honom och landade på marken och gick i tusen bitar. Stackars babushka. Jag blev så sur på min kompis så jag började skrika på honom att det var hans fel att ännu en babushka hade gått sönder haha. Kommer du ihåg Elvis? HAHA.

Nä, om man skulle ta och lägga sig nu.

Kommentarer
Postat av: Aida

hej ja jag e fran sarajevo

2008-11-24 @ 08:04:58
URL: http://ilovemi.blogg.se/
Postat av: Mia

Tack :)

imam i ja sån där docka... jag är än idag fånigt fascinared över hur många som fårplats i en riktigt stooor hahaha... (löjigt jag vet)

2008-11-24 @ 09:13:10
URL: http://metrobloggen.se/miiia
Postat av: nadja

hahaaha ajmee mene,znam sta cu tebi kupiti :D

2008-11-24 @ 23:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0