Vårruset

image944

Jag minns inte sist jag var så här duktig. Varenda muskel i kroppen värker men jag klagar inte, det är värt varenda värk. Idag sprangs Vårruset i Växjö. De flesta känner väl till det antar jag, då det anordnas i många städer runt om i Sverige varje år. Massor med människor samlas och tillsammans springer vi 5 km. Närmare bestämt 10000 människor i Växjö idag. Helt otroligt! Jag blir lika fascinerad varje år. Så mäktigt att se så många människor. Och vi var 36 st från mitt jobb som anmälde oss. Jag sprang inte, då min kondition inte håller för det. Men jag powerwalkade med chefen och hade skitkul. Det blev en massa skratt under den 5 km långa walken. När vi väl kom i mål var vi helt sluuuut. Egentligen har jag gått 8 km om jag får skryta lite till, då jag och mina 2 kollegor Aida coh Redifa gick hela vägen till Vårruset, som är ca 3 km bort.

När vi gick över mållinjen fick vi alla som deltog ta en påse och ställa oss i kö och gå från bord till bord och plocka på oss massa presenter av olika företag. Naaaajs =) Vi fick dessutom medalj och den ska visas upp med stolthet haha.
När vi väl kommit hem stack jag över till Aida och satt på balkongen med henne och drack kaffe och njöt av känslan över hur stolta vi var över oss själva haha.
Nu väntar ett långt bad och sedan film.

Puss.

Kommentarer
Postat av: vesna

tack för att du svara.

helt konstigt är de, tror de beror på den nya plattformen. it suuucks!

2008-05-13 @ 01:49:47
URL: http://sanjavesna.blogg.se
Postat av: aida

oh äntligen har min syster fått en medalj för något:P

2008-05-13 @ 09:34:48
URL: http://dendaraida.blogg.se
Postat av: A D I S A

men aidaaa..jag har ju många medajer det vet du..alla de från småstjärnorna varje år haha och alla basket medaljer... undra fan vart dom är?

2008-05-13 @ 11:25:44
URL: http://adisa.blogg.se
Postat av: vesna

haha ima 2 lediga bröder kvar :P:P

be happy for that. De enda positiva med den nya plattformen är att man kan skapa extra bloggar.. som dolda osv... blir typ

www.adisa.blogg.se/dold/ osv :)

2008-05-13 @ 11:28:09
URL: http://sanjavesna.blogg.se
Postat av: vesna

hahaha nema problema :D

haha aaah men de ba exempel =) om du vill t.ex. sälja grejer kan du ju ha "www.adisa.blogg.se/saljer" .. elle ngt :D drf tyckte ja om de på den nya plattformen .. visste nte hur man skulle fixa sånt förut :D

2008-05-13 @ 11:33:16
URL: http://sanjavesna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0