Jönköping nästa

Åh vad jag har drömt om just det här ögonblicket, då jag slutat jobba och varit på stan och fixat allt jag ska inför ikväll. Sitter just nu på balkongen med datorn i knät och röker slims-cigaretter från Cypern som smakar Aroma. Gött som fan.

Det var ju löning idag så självklart var det shopping som gällde. Jag mötte upp Aida, Munja, Nadja och Emina vid 13 och som vanligt blev det lunch på Royal Thai innan jag gav mig på jakt efter kläder för konserten ikväll. Jag köpte en jättesöt tunika (bild nedan) och 3 par skor! Och skorna ska ni veta var ett riktigt fynd! Håll i hatten nu, men 3 par riktigt snygga skor för 147 kr på Din Sko. (49:-/st). Värsta utförsäljningen där borta ju. Så gissa om jag blev glad! Skor som var värda över 1000-lappen för så lite pengar, yeeeeey :)
Sedan tömdes Systembolaget på sprit och nu är jag hemma och är så jävla trött. Ska nog ta en tupplur nu om jag ska orka festa ikväll. Det blir förfest hos mig och sedan blir det som sagt av till Jönköping för Elvira Rahic.

  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0