Tisdag

Alltså ser ni vad klockan är eller? 04.45! Jag ska åka iväg till jobbet om en halvtimme. Gud så jobbigt. Det är inte det här som är jobbigt, att gå upp så här tidigt, det klarar jag av. Är ju van vid det. Men självka tanken på att jag ska jobba i 12 timmar tar kål på mig. Men vad fan, man får tänka pengar! Sen så jobbar jag bara så här långa pass varje tisdag & torsdag från och med nu. De andra dagarna ligger på 9 timmar.


Nog om jobbet nu. Igår klarade jag inte av att vara hemma helt själv så Munja och Samer kom förbi. De satt mest vid datorn och kollade på bilar som Samer ska köpa och jag hängde med i bilsnacket så gott jag kunde :)

Efter att dom gått blev det så där tråkigt hemma igen och tur var väl att Amira ringde och ville komma. Så vi satt på min balkong och pratade kärlek. Sånt jag förstår mig mindre och mindre på för varje dag som går känns det som haha.

Nä ni, dags att sminka sig, få bort dom här påsarna under ögonen så gott det går.

Vi hörs om 12 timmar :)


Piz!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0