Still going on

Äntligen hemma från jobbet. Har jobbat 22 timmar på 2 dagar nu och jag är helt lost. Funderar på om jag ska skita i jobbet imorgon. Fast varför ska jag göra det egentligen, när alla andra jobbar? Kommer känna mig rastlös hela dagen. Kan ju inte sitta stil, något måste hända. Aja, jag får se hur jag gör.

Emina var så söt idag och kom förbi mitt jobb och hämtade med sig lunch till oss. Och nu ska jag ta och vila en stund och sedan ner till stan igen för att fika med henne.

Pöss.

Kommentarer
Postat av: Emma

Va konstigt, för mig är rubriken mörk.

2008-05-28 @ 18:11:54
URL: http://stockholmsflicka.blogg.se/
Postat av: syrran

tack så mycket för presenten sistaaah!!!

för er som inte vet,fick världens roligaste present av min syster idag..en t shirt där det står "En i taget brudar" hahaha klockren!!

2008-05-28 @ 20:35:33
URL: http://dendaraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0