Rastlös


Pratade lite med söta Adlen idag.

adlen säger:

hur e d annars adisa, du gör så mkt saker i din blogg hela tiden känns d som, aldrig själv måste va KANON!!! :D

Jag satt och tänkte på det hon sa ett tag. Det är fanimej sant. Jag är aldrig själv när jag tänker efter. Från den stund jag vaknar fram till jag går och lägger mig (om jag sover hemma) är jag alltid omringad av mina vänner.
Men vet ni, idag är den första dagen på säkert 2 månader som jag är helt själv en längre tid! Känns skönt, men lite ovanligt... är så rastlös. Jag kan verkligen inte bara slappna av. Något måste hända och det snart! Annars börjar jag klättra på väggarna.

Aja, jag har äntligen fått tag på sista avsnittet av One Tree Hill. Ska ta och kolla på den och käka massa vattenmelon.
Puss på mig.


Kommentarer
Postat av: Harisa

Vart hitta du dt ? (a)

2008-05-26 @ 15:44:51
URL: http://harisa.blogg.se/
Postat av: Anita

Haha jordgubbar is the shit! Snabba cash :D

2008-05-26 @ 23:06:37
URL: http://antapanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0