Pennan=den nya mobilen

Jag måste få dela med mig av en rolig sak som hände ikväll.

Jag la min mobil på laddning och la sedan mobilen på sängen, vid mina fötter. Sedan la jag mig i sängen och somnade. Syrran låg i sängen bredvid och läste. Någon timma senare ringer min mobil. Jag hör inte detta, utan syrran väcker mig och säger att min mobil ringer. Mobilen är som sagt fortfarande vid mina fötter. Men det fattar ju inte jag i den sekunden när jag väcks ur min djupsömn. För jag brukar alltid ha mobilen på nattduksbordet.

Så, utan att ens öpnna ögonen räcker jag handen mot nattduksbordet och får tag på en penna, i tron om att det är min mobil. I nästa sekund håller jag pennan framför ansiktet och säger högt "Äh, det är Emina som ringer" och lägger tillbaka "mobilen" (pennan) på nattduksbordet.

HAHAHA. Jag hade alltså trott att min mobil var pennan och fått för mig att det var Emina som ringde. Och för övrigt var det inte ens hon som ringde!
Vi vek oss av skratt när Aida berättade detta för mig och Emina. Hur kul skulle det vara på en skala om man hade filmat detta? Hahaha.

Kommentarer
Postat av: Emina :)

Hahahah ljubavi...ja i ti se fakat druzimo previse...jesi luda..to si me sigurno sanjala, du brukar ju göra det:P, da mi je znati sta si sanjala..:P

2008-05-20 @ 01:14:54
URL: http://eemina.blogg.se
Postat av: adlen

hahahah, din tokstolle!nu fick ja mig ett gott skratt, HAHHA! =)

2008-05-20 @ 15:59:04
URL: http://adlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0