På bussen

Jag var i Tingsryd hela dagen idag och hälsade på hos Armina. Mysigt som alltid.

På vägen hem, då jag står och väntar på bussen börjar en arabisk kille snacka med mig. Skiiiiiiiitjobbig! Undrar vad jag heter och var jag bor ich vad jag gör. Mitt svar på alla frågorna var "det angår inte dig". Men han fortsatte och ställa frågor ändå. När bussen kom tänkte jag ÄNTLIGEN. Men nej, idioten går på bussen efter mig och är på väg att sätta sig bredvid mig och då får jag nog och säger "Ursäkta mig men det är bara jag och du i hela bussen, varför ska du sätta dig just här?" Han: "Va? Du inte vill prata med mig?" Jag: "Nej det är klart jag inte vill det, gå och sätt dig någon annanstans tack". Och då ber han om ursäkt och går därifrån.
När vi väl går av bussen i Växjö tänder jag en cigg och han kommer fram och frågar om han också kan få en. Han fick en "dra åt helvete"-blick och jag gick därifrån. Haha, idioter finns det överallt.

Kommentarer
Postat av: Aida

Hahaha fatta han nt viken från början måste han va en sån kom-och-hjälp-mig!

2008-05-06 @ 22:12:22
URL: http://xooxoo.blogg.se
Postat av: Atena

jag har märkt att det finns många sånna typer i Växjö :O haha

2008-05-06 @ 22:20:59
URL: http://sokkervadd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0