Ölfest på jobbet

Gud vad det var svårt att gå upp i morse. Jag snoozade i hur länge som helst och sedan fick jag springa till jobbet. Nu är jag hemma från jobbet en stund. Ska tilbaka snart igen, jobbar till 17.
Det kom en stor pall med öl till Willys imorse och när chaffisen skulle köra ut pallen ur lastbilen så välter hela pallen och hälften av alla ölburkar spricker. Det var värsta fyrverkerierna ju:) Jag bara stod och skrattade. Så nu stinker hela lagret öl. Lukten vill inte försvinna. Fuj!

Angående ikväll, har ingen aning om vad som händer. Vi har iaf bestämt att vi ska ta det lugnt denna helg för en gångs skull. Så igår umgicks jag med Emina och Aida. Eminas syster Merima följde med och självklart hennes andra hälft Melda :). Vi satt hemma hos mig och gjorde egentligen ingenting vettigt. Vräkte i oss massa onyttigheter, försökte oss på busringningar, spelade kort. Ja ni vet allt sånt 12 åringar tycker är roligt :)
Och kvällen avslutades självklart med Donken.

Nä nu ska jag käka bröd med korv!
Smaklig måltid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0